Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Bespreek dit met uw huisarts
Bent u ontevreden? Vertel het ons. Als wij weten wat er speelt, kunnen we samen kijken naar een oplossing.
U kunt uw klacht ook schriftelijk melden via de knop hieronder:
Is het lastig om dit met ons te bespreken of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon helpt u zoeken naar een oplossing en kan bemiddelen. Alles wat u vertelt, blijft vertrouwelijk.
Gebruik hiervoor het klachtenformulier via de knop hieronder:
De klachtenfunctionaris is ook telefonisch bereikbaar via 088 0229190.
Komt u er niet uit met uw huisarts en de klachtenfunctionaris? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschilleninstantie huisartsenzorg. Het oordeel van deze commissie is bindend.
Meer informatie vindt u via de knop hieronder:
Compliment melden
Bent u tevreden over de huisartsen en de
medewerkers van Medisch Centrum Oud
Brunssum?
Dit horen wij natuurlijk ook graag !
U kunt dit op een eenvoudige
manier laten weten
Via onderstaande link mag u de positieve boodschap melden :